Heaven can wait up high in the sky. It's you and i. Heaven can wait deep down in your eyes. I'm yours tonight.

Har tagit en "paus" från datorn idag och bara umgåtts med familjen typ. Jätte skönt att inte sitta vid datorn kan jag säga. Fast jag har sovit mestadels av dagen, och jag är ändå lika trött. Så jag kommer förmodligen sova gott inatt känns det som.

Jag, gabbs och corrny har iallafall sett massa tv idag och det var kanon, för imorrn far gabbs på nå läger och är borta över nyår. Hoppas du får roligt gumman ;*

nu ska jag msna lite mer med tove och bestämma för hur vi ska göra imorrn, vi ska vara med varandra då och det känns helt kanon för det var grymt länge sen vi sågs. SÅ TAGGA!


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0