Boy I hear you in my dreams, I feel your whisper across the sea. I keep you with me in my heart, you make it easier when life gets hard.

Sitter i sängen nu och lyssnar på massa bra musik. Det här är nu 3e dagen som jag kommer sitta inne, på nyårsafton, jäkligt bra tajming....  Skulle egentligen vara med Linnea, men hon är också sjuk och då äre inte bra om vi är med varandra och typ smittar varandra mer för vi ska upp till tärna en vecka. Och då FÅR vi inte va sjuka...  Så vi bestämde det att vi båda ska va hemma och att vi ska sitta och prata på skype hahaha, sikket liv.

Så dagen kommer spenderas med att se massa filmer/tv, prata me folk på msn(de fåtal som är inne), kommer ha ingenting att göra så kommer blogga om mitt helt och hålet deprimerande liv just nu, kommer prata me linnea massa. eller leka i photoshop.

nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så att jag kan få ipren..


PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0