why try to change the things you got, instead of just being happy for it?

ojojojojojoj vad länge sen det var jag skrev nu, har hur som helst sovit i rebeccas lägenhet själv sen i lördags. åh vad härligt det har varit.

har iallafall avrit på stan med linnea idag, och har köpt:
klänning - gina
klänning/tunika - gina
lack leggings - gina
jeans - HM


och igår köpte jag en tröja på cubus.

ajja, min vecka har itne sett så speciell ut.
olivia sov hos mig, spelat discgolf med kippe och mange, varit med aljh robert richard och jeppe, stan med systrarna och stan med aljh.


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

ah shit! Vad het jag är :P

2009-08-16 @ 16:48:39
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0