It hurts to love someone and not be loved in return, but what is the most painful is to love someone and never find the courage to let the person know how you feel.

nää tänkte skriva värsta inlägget om vad som jag gjort idag, men det kändes inte så värt och det kändes sjukt jobbigt. Så lite snabb uppdatering kändes bättre,

stan med linda,-> for till elliots skola -> drog in till stan och träffa linnea, -> drog till vårdcentralen för att kolla upp ett födelsemärke, -> drog till linnea (vi gick på promenad, tog kort, åt middag, pratade osv) -> sen skjutsade mamma mig till syrrans lägenhet, -> drog på träning, -> sen hem igen och nu så sitter jag här.

så har min dag varit. lixom intressant att veta vavavava?

Förövrigt så ÄLSKAR jag skvaller bloggar, dom är så sjukt klockrena och endel är så himla roliga!
En eloge till wesee's  som uppdaterar hela tiden, och slänger ut sig sjukt härliga kommentarer ibland! bra jobbat.


menmen tänkte runda av detta inlägg nu för det börjar bli för långt, så

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0