I don't want you to leave, I want you here with me. To hold you close in my arms and watch every breath you take.

så där lagom värd första skoldag, hade typ kunant få slutat på en timme om vi haft en seriös klass, men det har vi ju såklart inte å fick inte sluta förän halv ett.

Då blev de dra tillbaka till rebeccas lägenhet och direkt jag kom dit så ville Mia att jag skulle komma in och vara med henne på stan. Så drog dit och träffade mia, checkade in nya skoaffären(SJUKT SNYGGA SKOR)  sen blev de dallas - pommestallrik, och bara allmänt prat. Alltför sällan mas ses, allt för synd lixom för man har ju så sjukt roligt!
sen så tog jag ett nytt hål i örat idag, har nu 3 st i vänstra örat och 1 i högra, funderar på ta ett till så jag har 2 i det, men väntar ett tag för jag vill ju kunna sova på sidan och då äre lixom epic fail om jag tar i båda öronen. AHAHAHAA

aLjH och jag, så där lagomt seriösa på hennes skolavslutning.!
PEACE OUT!


I hate you for what you have done with me, but I hate myself more because I let you.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med mej?

2009-08-20 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0