Can we start over, or should I leave you behind?

värd skoldag igår, en timmes lektion sen fick vi sluta. kl 10.
Jag skulle träffa Thess på stan kl 4 så tyckte det kändes ovärt att dra hem och sen in till stan igen så jag och linda drog in till stan . sen så träffade vi eliott som ville att vi skulle komma på deras skola idag eftersom att vi är lediga.

Sen kom stefan var social med mig ett tag när linda dragit. sen kom thess och vi gick runt på stan lite sen for vi på subway för thess ville äta. Sen träning . Var helt slut när jag kom hem så det första jag gjorde vara tt gå och duscha sen gick jag och la mig. och gissa vad. jag somnade halv 11! oj så skönt! under hela sommarlovet har jag aldrig somnat före 2! helt seriöst, de är sjukt !

ajja, nu snart ska jag dra in till stan och möta upp Linda för att sen dra till sörböleskolan ett tag och möta upp eliott.
Sen blire att dra tillbaka in till stan och vara med Linnea, vi ahr så sjukt mycket att prata med varandra om.

ajja, ska göra mig iordning nu,

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0