Alla minnen, tårar och mitt brustna hjärta kommer alltid finnas kvar.

Håret har nu torkat så det går att se hur det blev, och jag är sjukt nöjd. haha trodde det skulle kännas sämre men det känns faktiskt jätte bra.  TACK TILL SOFIA SOM FÄRGADE MITT HÅR!


Så hejdå hårfärgen!


Funderar på att gå och lägga mig, känner mig sjukt trött. Men kommer ändå inte kunna somna för egentligen är jag pigg. Det går lixom inte ihop men så äre bara...

smsar med Thess nu och vi funderar på att gå på stan imorrn efter skolan. Det blir nog finemang hoppas jag! oj, sikket randomt ord! jag tänkte inte ens på det, bara skrev. Så Thess och jag ska ses imorrn kl 4 i stan, om någon har lust att henka på, så hör av er på våra mobiler. (;

Ajja ska inte skriva mer nu, skola imorrn och den ena lektionen är typ: " rehabilitering och något jag inte minns namnet på " och den andra nå annat randomt. menmen


sådär lagomt ny bild från december -08!
PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: linnea

gud så fint=)

2009-08-25 @ 16:23:54
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0