fyfaaan.

Asså jag vaknade 10 minuter för jag är TVUNGEN att gå till min buss av att mamma ba: hannah börjar inte du snart. TAck för att du väckte mig asså? :S men de fula var att jag vaknade halv 8 men då orkade jag inte gå upp och tänkte: "klockan ringer 8 igen snart" men troru inte jag hade glömt att ställa om den :S så vart att sätta på sig gympa kläderna som jag inte hittade! :O Jag hann dit i tid och tog bussen men hann inte öta någon frukost, de sög för vi har idrott på morgon fram till lunch. så där vif 11.20-11.30 höll jag typ på riktigt att svimma, fick den där svimmningskänslan där man börjar känna sig ur och man börjar se svart så jag satte mig. MEnmen när jag fått mat vart de bättre :D :D


EFTER MATEN SKA JAG VARA MED LINNEA!<333 PEPPEN ASSÅ!!!!!!!!!!!!!! :*
 
 PÅ RIKTIGT, VÄRLDENS BÄSTA! <3 :*

Kommentarer
Postat av: LINNEAAAA

JAG VILL ÄTA FORT SOM FAN SÅ VI HINNER LEKA JÄTTEMYCKET=D

2008-09-17 @ 16:37:14
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0