söndag?

Jag trodde typ de va söndag idag!  så därför gick jag upp tidigt imorse för att se ett program som gick 9, men de va inte och jag fattade ingenting varför de inte va så då gick jag och la mej gen. Men nu har jag kommit på at de är ju fredag! :O HAHA, Lyckat HannaH.

Jag har blivit helt beroende av Olympens härskare de är jätte roligt. Men jag klarar de inte hahaha :(
menmen nu ska jag fortsätta spela de, ha en fortsatt trevlig fredag .

PUSSHEJ

dagens låt: Hinder - Nothin' Good About Goodbye

There's nothing good about goodbye
I could swear I saw you cry
I always knew you'd wind up fallin' harder
There's nothing good about goodbye
Just say goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0