solarN,

Solade igår med mamma och Gabbie, skit mysigt! hade jätte trevligt, satt och pratade och bara njöt av den underbara solen. Jag bara ÄLSKAR sommar och sol.

Har sprungit idag med "laget" de är bara jag, isabell, olivia och yaoskah som inte har fotboll som springer. MEn idag vare bara jag yaoskah och våran tränare Siv, De var as trögt men de kändes bra att jag orkade hela passet iallafall. NU blire snart att gå och lägga sej och gå upp tidigt imorrn och plugga! NO:prov, not fun! Jag fattar typ inget :S menmen, de löser sej nog. HK:uppgiften är iallafall klar och inlämnad, hoppas den blev bra. ÄR SÅ NÖJD ÖVER MITT MVG I HK SOM BARA DEN!

image44


Kommentarer
Postat av: malin

Tack det skulle vara jättesnällt! Men jag ska få låna en av en annan nu, men tack ändå=D

2008-06-11 @ 22:21:39
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/
Postat av: o

min brors kompis som vi ska dit med, hans farmor bodde i en femma mitt i gamla stan, men hon dog för några månader sen, men dom har fortfarande kvar lägenheten, så vi får bo där gratis:)

2008-06-11 @ 22:46:27
URL: http://olovl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0