En intensiv jobbhelg väntar!

Ja, idag har jag varit med Amanda och käkat på max, väl där så joinade Linnea oss också. Efteråt blev det att fara hit hem till mig så dem fick se min fina lägenhet! BLev massa prat, och vi hade det jätte chill och mysigt! Fick skjuts hem till mamma efter det och umgick lite med min lillasyster. Var också myspys - vi såg robinson(Hon såg..) Sen så nu sitter(ligger) jag hemma och funderar på om det är dags att sova snart. Känns lite ovärt för ska jobba från 17.30-04.30 både fredag och lördag, sen söndag 17-21? Så om jag lägger mig nu kommer jag vakna tidigt och hinna bli för trött! Så blir nog se nå Angel avsnitt.
PEACE OUT!
HOW U DOIN'?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0