You don't even know me, and yet you judge me so fast.

sitter hemma och äter glass nu, otroligt gott för er som ville veta. APun funkade, inte allt för jobbigt men fanns inte allt för mycket att göra ibland så det blev lite långtråkigt och man kände sig bara ivägen typ. Sen så fick jag sluta tidigare, typ halv 3,(slutar egentligen 3) SÅ blev hem och spela xbox... (A).
Sen så råkade jag somna och sov i typ en halvtimme skönt men var tröttare när jag väl vaknade för att fara på träning. Träningen gick hyffsat känner mig ändå mer pepp. Så det är ju sjukt bra.
Nu ska jag ialalfall äta något för jag är så sjukt hungrig!
PEACE OUT!

photoshop♥

Kommentarer
Postat av: Sara ♥

snyggt gjort :)

2010-01-31 @ 13:12:04
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0