If you told me to stay, I wouldn't. BEcause you have hurt me in so many diffrent way, and I don't want that to happend again.

Chill dag, Camat och pratat i skype med aljh, hon spelade GH medan jag satt och klinkade på min riktiga gitarr. Undrar vem som är coolast... Nää men, sen blev det att övningsköra, fick skjutsa syrran till berssan och sen åka tillbaka. Gick bra som vanligt fast vägen mellan "zone" och berssan suger KUK...

Ja just ja, jag har lekt massa i photoshop, försöker fortfarande få det verkligt med att "byta" ögonfärg och jag börar ju nästan få kläm påre. Check it out!!

och ja jag redigerade lite mer också, det är roligare så



PEACE OUT!




We could keep trying but things will never change.
So I don't look back still I'm dying with every step I take.
But I don't look back, everytime I try to fly, I fall

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du så att huden blir så fin på efterbilden ? :)

2010-01-28 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0