I saw dreams that noone could have seen and threw away anything that was not of use to me.

Är sjukt trött , och förkylningen som var lite lätt imorse är itne lika lätt nu, det bara rinner i näsan och kan knappt andas, om man säger så här: " Om allt jag snorade skulle vara vatten, så skulle jag kunna förse hela jorden med vatten och man skulle aldrig mer behöva nått annat!"  haha, jag tycker iallafall att jag är rolig, lite iallafall. ajja, vi får se ghur det är imorrn. engelska och historia har vi då, och historian ill jag verkligen itne missa. Menmen vi får se hure blir.

ska se några avsnitt av "death note" nu, sen blire att sova tror jag.
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0