I'm never giving up!

Sitter på msn och pratar med linnea om ta hål i tungan osv, kommer nog bli nästa vecka. Linnea har koll på han som ska ta och kommer boka och allt, så det kommer nog gå bra. Ba vi tar det efter nästa vecka så jag hinner få min lön - totally awesome! Fast jag är smått nervös över att ta i tungan, kommer ju göra ont. Sen så tror Ana och Hanna att jag kommer ångra det om några år, men vaddå, 300 spänn om jag är nöjd med det i typ 5-6 år är ju ändå värt. Nu har iallafall förkylningen börjat släppa lite, behövde inte knarka ipren hela dagen idag, tog ba en imorse. Dem andra dagarna har jag knarkat dem hela dagarna. Så imorrn blir det nog stan med sugminanka på dagen sen blir det nog att va med aljh sen på kvällen.
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kan berätta att jag hatar nålar men jag har hål i tungan =) Mina kompisar tog i bröstvårtan så jag kunde ju itne vara sämre..sen väntade jag barn då så dom började säga men om du ska föda barn kan du ta hål i tungan..såvips så gjorde jag det..=P jag ahr aldrig svettats så mycket förut tror jag haha..men kan säga att det är verkligen sant när dom säger att det tar ondare och ta hål i öronen..man kände inte ens när hon stack igenom nålen..det var dagarna efter som var lite jobbiga =) Lycka till!

2010-09-09 @ 09:33:05
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: jossan

det gör inte alls ont att ta i tungan =)

2010-09-09 @ 12:02:48
URL: http://jossesandlund.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tror ni kommer bli jättefina i tungpiercings, det känns inte alls att ta. Lite obehagligt efter ett par timmar när bedövning släppt bara, men det är värt det. Det är så jäkla snyggt, har själv hål där så :)

2010-09-09 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0