I used to stand so tall, I used to be so strong .

Så här har jag sett ut idag när jag har promenerat runt på stan med finaste Erica! 
Vi gick runt lite och kikade, men det var så kallt så vi orkade inte gå runt så länge utan satte oss på wayne's och drack varm choklad och te istället. Himla mysigt att få prata med henne om att mellan himmel och jord. 
Det var lika bra att jag inte shoppade så mycket idag, för jag har shoppat jätte mycket på senaste tiden. Typ allt som jag har på mig på bilden är nytt och inköpt senaste månaden. Kavajen och byxorna är nyast, dem kom i mitt paket från hm igår! 
Sen efter att jag och erica varit på stan så mötte jag upp Nadja och vi gick till Wokk&Roll och köpte mat och ba umgicks. Bra mysigt var det också! Nu ska jag se massa bleach(började om från början igår) så har typ några hundra avsnitt att se framför mig. Men det blir toppen.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0