Stand up and shout!

 Var sjukt länge sen jag skrev, börjar bli så nu. Skriver inte lika ofta. Menmen, jag är nere i ume. Dominerar på deras nyrenoverade restaurang här, hela gänget är så sjukt härligt. Vill typ aldrig fara härifrån. Alla är fantastiska, så taggade på jobbet, glada, öppna, kan sin sak och verkligen vill vara där. Och jag har ju älskat mitt egna arbetsgäng i skellefte, men här är det som helst annars. Kommer verkligen sakna alla härliga människor här.
 
Jobbat 39 timmar sen i onsdags, och har nu kvar 39 till nästa vecka, så från 22a-31a(alltså 9 dagar) så har jag typ 82 timmar om inte mer. Gissa om jag kommer vara helt död på lördagen då jag äntligen är ledig?! Är fan ledig 5 dar. Usch så skönt. Längtar som bara den till den 15e september då vi får augustilönen!
 
Menmen, ikväll blir det massa trrevligheter med folk från jobbet här nere. Så peppen!
Nu blev det här inlägget alldeles för långt. Men vi bjussar på lite bilder från min och corrnys "photosession" haha...
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0