Too night, i go straight to the moonlight.

Haft en jätte bra helg med en tripp till stugan(mysigaste stället i sverige!) och även avslutningbal med IBK. Sen så imorse tog jag det bara piano(som paps säger) och jag och corrny körde till mormor och morfar och käkade där(reste av familjen kom senare), sen vid 4 drog jag in till stan igen för att handla sen grilla med Nadja och Anton. Sjukt gott var det faktiskt, sen så såg jag och Nadja hockeyn som bjöd på en sjukt bra match. Sen såg vi nån film om nån sjukdomsepedemi så nu är vi livrädda för att vi rör så sjukt mycket pengar på jobbet - blääää säger jag bara!
NU ska jag sova, sen imorrn väntas jobb med Nadja och vi ska va själv under lugnperioden. Så he blir nog kanon!
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0