For a fight.

Ännu en lugn och skön dag. Sov hemma för första gången på länge haha. Kändes jätte skönt! Sen så på dagen gick jag hem till mamma och for och handlade åt mamma som inte kände sig så pigg. Glömde några saker så fick åka tillbaka igen, kändes smått drygt med tanke på att det var HUUUUUR mycket folk som helst på coop. Så nu har mamma bakat massa bullar och bröd så jag ska vara en snäll syster och fara med lite till bror och syster. Kännes mig himla snäll idag. Om en timme ska jag börja jobba. Börjar 9, och jobbar väl kanske till typ halv 5-5 inatt. så kommer kännas konstigt för har lagt mig innan 12 två veckor irad. Så vi får se hur de blir.
PEACE OUT!

Är fett festsugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0