You gonna catch a cold, from the ice inside your soul.


Foto/Hår:
Klara Smink: Linnea


Tjena bloggen!

Var ett tag sen jag skrev ett "seriöst"inlägg, har mest bara lagt upp bilder med text som betyder nått för mig. Men nu skriver jag fan. Förvanad - ja lite.

Med tanke på att mitt liv har typ har blivit vänt helt upp och ner så måste jag säga att idag känns det faktiskt bra. Jag känner mig som glad på något sätt. (Kan ha att göra me att vi blivit masserade idag(typ 1½timme) - på riktigt. och då utsläpps hormotet oxytocin - vilket gör att man blir glad? Kanske...)

Nä men jobbade ganska mycket förra veckan, och var och fotade med Linnea och klara(bilden där uppe är en av dem som togs). Klara var jätte duktig tyckte jag, och det kändes lite obekvämt till en början - men efter att man har plumsat i snö och typ skrattat ihjäl sig med varann så kändes de bättre.
Och nu blire att fara till jobbet igen och jobba stängning, vi hörs då vi hörs!
PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Christer

Mycket snygg bild! =)

2011-02-22 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0