Nyårs lista.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag tog studenten(något jag aldrig gjort och aldrig mer kommer göra) Och det är bland den mest underbaraste känslan jag haft - inge mera skola och inga läxor och inget som hindrar mig från att bara vara!



Har du några nyårslöften?
Nope, nyårslöften är överskattat.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, dem är nog lite för unga för det. Dröjer nog nått år först!

Kusin My

Vilka länder besökte du?
Thailand♥


Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
23 januari... 22mars-8april, 3-5 oktober.

Vad var din största framgång 2011?
Sjukt bra fråga, men min största framgång måste nog vara sättet jag ser mig själv på. Fått mycket bättre självkänsla och tror mer på mig själv nu än vad jag gjorde för några år sedan. 


Största misstaget?
ojojoj, ingen aning. Jag gör inte så mycket misstag(tror jag då) Men att jag har råkat såra några jag verkligen älskar är jag väl inte så glad över. Så det är nog det ifall jag måste säga något.


Bästa köpet?
Gör många bra köp! Men måste nog vara pengarna jag la ut på körkortet(det är ju typ ett köp?)

Annars är det väl flygresan till Thailand!



Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, hyra, mat, nöjjen haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, resan till thailand och ner till uppsala/stockholm är bland det bästa jag gjort. Det gjorde mig verkligen jättesuperdupermegatoppenfantastiskt glad!

typ så glad↑


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

lady - modjo,  Monday morning - melenie Fiona. Dem är nog dem ända låtarna som jag kan tänka på speciellt. Dem gick jämt på radion när jag var och hade apu på Calles(carl victor) i typ 4 månader. Så då tänker jag på personalen där(världens bästa)

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Måste nog säga att det var sjukt blandat. Vissa stunder var jag ledsnare än jag varit någonsin. Men samtidigt fanns det stunder då jag varit lyckligare än jag någonsin varit. Har varit som värsta bergochdalbanan, har aldrig vetat riktigt. Men har varit mer glad än ledsen definitivt!


Vad önskar du att du gjort mer?
Att jag hade lyckats spara mer pengar(shoppinggalen!), och typ njutit mer av livet och att jag är ung. Växer upp och mognar för fort.

Blev du kär i år?
Nej, inte kär. Blivit attraherad, men aldrig kär(det är överskattat).

Favoritprogram på TV?
Navy, how i meet your mother, merlin, the mentalist osvosv

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

 

Vaknade upp i vår kära husvagn, blev firad av familjen. Sen kom kompisarna förbi, jag lärde känna nya vänner och det blev utgång. En helt underbar födelsedag med andra ord!


Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns många saker som skulle ha kunnat göra den bättre, men inget som kanske borde nämnas här.


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Sjukt slapp, svart, vitt, skjortor, myskläder osv. Har som ingen direkt "stil", sätter på mig det jag tycker är snyggt och skönt.

Vem saknade du?
alldeles för många

Den bästa nya personen du träffade?

Träffade massor med bra personer, både i thailand, i stockholm och här i skellefteå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0