Now I'm flying higher than i ever could imagine, and i was supposed to be scared of heights, like what happened?

Tjena!
Sitter just nu och pluggar samhälls, vi ska skriva om riksdagspartierna och 3 av deras frågor så ska vi ta reda på avd dem ahr för åsikter om det och så vidare. Jag har skrivit typ 3 a4 papper och just börjat på mitt 4e och jag har inte ens skrivit klart hälften... fyfaaan säger jag bara.

Att vara ledig idag var ganska skönt, så jag har tvättat och börjat på med att städa. Sen så var det också träning som stod på schemat. Och säger som igår, var inte så jobbigt så det blev hyffsat tråkigt. Eller, visst det är roligt att spela, men när vi hade "match" mot varandra så fick vi inte ligga på och pressa utan skulle öva på uppspel bara... drygt och ganska långtråkigt. 
ska fortsätta med samhällsen nu.
PEACE OUT!

kärlek♥

Kommentarer
Postat av: linnea

love is in the air:$

2010-09-17 @ 13:27:10
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0