Keep telling myself that it's not worth it, I already know I don't deserve it.

Hola todos!
Känns bättre idag än det gjorde igår. Känns skönt. Ska försöka ta mig till träningen idag och vara med så mycket jag kan för i helgen är det seriestart! Så det vill jag ju verkligen va med på och då kanske jag måste vara på nån träning ifl! Finns inte så mycket mer att säga just nu förutom att jag är less på att vara hemma och göra ingenting! Så ska bli jävligt skönt att spela innebandy.
PEACE OUT!

random bild som corrny tagit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bandy :3

2010-09-23 @ 17:12:23
Postat av: Cornelia<3

Mina bildeerrrr jueee :]

2010-09-26 @ 23:03:23
URL: http://chokladpraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0