But down the road the sun is shining, in every cloud there's a silver lining.

Sitter här och överväger om jag ska följa marcus till mackarna eller inte. Kändes sjukt jobbigt att sätta på sig kläder(sitter fortfarande i ba handduk efter duschen) så jag vet inte.Var iallafall hur skönt som helst att spela innebandy. Eller, få springa överhuvudtaget. Gick dessutom typ ändå bra för mig, gjorde 4 mål (eheheheeee...) och 3 av dem var i kryssen, lätt snyggaste målen(säger vi som) Manges kommentar var ju ändå lätt hur rolig som helst efter mitt tredje mål ba:"vafaan hannah, haru fått dig ett skjut i helgen eller vad?". haha, jag dog. Sen så nu på måndag kommer vara min första träning med vanliga laget, är as taggad! menmen, snäll som jag är ska jag följa kära marcus till mackarna.
PEACE OUT!

fail, är jag seriös äru oseriös. och är du seriös är jag oseriös...

Kommentarer
Postat av: linnea

haha ojoj..

2010-09-10 @ 15:13:19
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0