In the end, it doesn't even matter.

Tjena,
var typ år och dar sen jag skrev ett "riktigt"inlägg, kan säga att jag har haft det skit bra och inte haft tid eller lust att blogga. Så jaaa, har känts jätte bra att inte behöva göra det(med tanke på att jag typ brukade blogga 3-4 gånger om dagen - hahhaha) Nää men ska iallfall se film med mams, gabs och corrny nu.
PEACE OUT!

hade tänkt lägga upp den vid halloween, men de glömde jag hahaha.

I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Håhå, jag har hittat din blogg :D Eller egentligen har jag väl Facebook att tacka, men vi säger att det var jag som hittade den!

2010-11-16 @ 22:41:24
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Visst är han! :D



Jamen det är ju klart ;)



Åh, tack så mycket! Detsamma till dig :D

2010-11-17 @ 22:22:26
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0