I am standing in front of the gates of hell.

Nämentjena!
Har ingen aning om varför jag är vaken just nu... eller, de kan ha nått att göra med att jag var så trött igår att jag gick och la mig typ halv 8 igår(typ just efter jag kom hem från jobbet). Men jag funderar på att gå och lägga mig igen, är fortfarande jätte trött.
Idag är det ju skyltsöndag, och de sög att jag hade tagit dagspassjobb på de... jobbar från halv 12 - halv 8 så jag kommer ju inte kunna gå alls på runt nå på stan - så oromantiskt! Jag tycker de är as mysigt att gå runt bland alla stånden.
Menmen, nu ska jag försöka somna om eller nått.
PEACE OUT!
sådär lagomt charmig bild från i helgen.
simons bild. checkka hansblogg vettja!! SIMONS BLOGG!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men åh, jag trodde Kitty skulle vara värsta störtsköna människan :( Nu har hela min värld krossats!

Surt att jobba idag faktiskt, lär vara jättemycket folk!

2010-11-28 @ 12:25:24
URL: http://evelajjna.blogg.se/
Postat av: Evelina

uscha, stackare. >: Aldrig kul att vara en kort under jultider. Det brukar snarare behövs en extra!

2010-11-29 @ 13:56:58
URL: http://evelajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0