You spin my head right round, right round.

Har haft en awesome dag med thea vid älven där vi har stekt..! Och har nnu beställt ett nytt sim kort eftersom mitt vanliga har damp så.. det kommer snart! ska bli intressant att se hur många smsa och sånt jag fått... Menmen, jag och Thea hade det verkligen kanon, jätte härligt och varmt. Och vi har nu träffats typ 3 dagar i rad, och imorrn ska vi va med varann också! Haha, troru vi kommer bli less på varann Thea? det tror inte jag ! haha.
MEn nu ska jag dra ut med värsta bästa aljh och åka inlines för första gången iår! Kommer säker ramla och slå mig ba för att !
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: moaa

hejhej

skulle du vilja göra en ny design ått mig.

skulle vara jätte kul

hör av dig [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0