Svar på tal.

Har aldrig känt att jag behöver försvara mig när jag har fått taskiga kommentarer på bloggen för jag har som inte brytt mig så mycket. Men nu när jag hade den här bilden som header:
fick jag kommentaren "ursäkta men vafan har du för header?? äcklig" från anonym. Och för första gången så tänker jag skriva "ett svar på tal".
Jag tvekade jätte mycket inför att ha den där bilden, just för att jag skulle få sånna där kommentarer, om att jag är äcklig, hora osv som lägger ut en bild typ halvnaken. Men till slut la jag upp den, och det kändes sjukt bra att jag vågade lägga upp den för jag har alltid haft kropp komplex. Och vars fan är jag äcklig? Jag har lagt ut bilder på bloggen i inlägg där jag och kompisar haft bikini på och där man ser mer av kroppen än vad man gör på den där bilden, och reagerar någon och tycker det är äckligt? Nä, för det är inte äckligt någonstans. Vad är det som gör det äckligt? Människokroppen? alla ser ut så där, eller i majoritet. Och det där är inte direkt någon "porrbild", de där är tänkt som en budskapsbild. Och om du nu som är så modig som kommenterar anonymt och inte fattade det, synd för dig. Men tyck att jag är äcklig om du vill, jag tycker jag är ganska normal. Men om du ska kommentera, så våga då åtminstone stå för vad du tycker eller så geru fan i att kommentera. 
Jag kanske är äcklig på många andra sätt, som jag rapar, om jag blir kladdig när jag äter så torkar jag av mig på byxorna osv, - men jag är för fan inte äcklig som lägger upp den där bilden som header! Här har du några mer sånna där bilder.

Kommentarer
Postat av: Larsa

Bilderna är fina och talande, inte alls porriga eller så. Upplever inte ens att dom är nakna eller så! Dom är klart mer konstnärliga än rena "show off" bilder. Har någon problem med denna typ av bilder så ligger inte problemet hos Hannah utan snarare hos den som angriper Hannah för att publicera verkligen fina och talande bilder.



Hannah har själv sagt allt som behöver sägas till en människa med så låg självkänsla att denne behöver angripa en annan för att han/hon inte kan förstå budskapet i en bild, annat än vad han lärt sig genom att bläddra i sin utlästa porrblaska!!



2010-05-09 @ 00:18:53
Postat av: lina

Jättefina bilder juh!!! Verkligen gripande, är grymt imponerad över vad du kan göra med PS! :O

INTE äcklig eller porrig! Modiga bilder, tycker de är jättehäftiga som sagt :P

^-^

2010-05-09 @ 01:01:35
URL: http://imonai.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tycker att det är bland de vackraste bilderna jag sett. You go girl!

2010-05-09 @ 08:03:56
URL: http://skarpdig.blogg.se/
Postat av: ToveSteinwall

Helt rätt gumman! De e bara fegt att kommentera anonymt om man har nått kränkande att säga och jag tycker att bilderna är jävligt starka!!!

Keep it up babe <3

2010-05-09 @ 11:40:46
URL: http://differens.blogg.se/
Postat av: linnea

det är vackert, inte porr! stå upp för den du är, det är inget fel på dej :)!

2010-05-09 @ 19:26:52
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: JohannaL

Men sjukt att den personen kan skriva något sånt? Jag tycker du är sjuuuukt modig Hannah som publicerar sånna bilder! Jag är avis, du är jättefin!

2010-05-10 @ 21:12:29
URL: http://jlar.blogg.se/
Postat av: malin

jättefina bilder hannah!!:)

2010-05-12 @ 23:51:51
URL: http://malinneriksson.blogg.se/
Postat av: emelieeee

You go girl!

Bilderna var förresten riktigt fina! :)

2010-05-13 @ 00:25:37
URL: http://emelielahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0