Med solen i ryggen och vinden i mitt hår för mina steg mig ner till stranden, och för en stund blir jag 5 år gammal.

Har legat ute och solat sen jag kom hem efter skolan, typ vid kvart över 2. Och jag kan säga att det var så sjukt härligt! Skulle kunna ligga där hela dagen! Låg och tänkte tillbaka på alla våra semestrar och jag blev så himla glad, jag bara låg där med världens leende på läpparna och kunde inte sluta le. Jag bara låg där ute och mådde allmänt jätte bra. Fanns inte en enda tanke i världen som kunde få mig att sluta le. Och nu är världens bästa sugminanka på väg hit, och det var så sjukt längesen man sågs! så jag skulle inte kunna tagga mer.
PEACE OUT!
erkänn, jag har blivit brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0