Paradise will wait another year.

Har just kommit hem efter en kanondag på stadsfesten. Åkte karuseller, paps vann playboy kanin, jag och corrny fick coola playboytändare och gabbs fick en manchester halsduk. just ja,! Paps köpte en cigaretthållare med inbygd tändare! SKit cool!. Sen så åt vi där också, var hur gott som helst, vi tog alla lite olika. Paps och Corrny åt langos, Gabs åt grekisk pitabröd, och jag tod en fläskfilé sandwich och majskolv(som typ jag och paps delade på). Sen så åt vi också sockervadd, det är så sjukt gott! Och bara pratade och myste. Det bevhöves, tack för dagen! ♥
Sen nu ikväll blire troligtvis att vara med aljh och bada och fotopromenad! Så nu ska jag försöka få tag på människan!
PEACE OUT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0