När hoppet har tagit slut, vad ska man då göra?

Kom just hem. ska alldeles strax duscha. Thess sovde ju som sagt hos mig inatt. Vi kom hem kanske vid 4 och då blev det mat. Så vi kom i säng efter 5 och skulle upp halv 9 typ för våran buss gick 20 över 9. Och vi lyckades försova oss till 9. hehe, bråttom! Sen blev de jobb, jag har stekt hamburgare hela dagen och Thess har varit i "garderoben". Sen var det prisutdelning idag, grattis och bra jobbat alla som vann! Sen så gick ine min buss från berssan förän om en timme så jag gick till älven vid bron och badade! Hur skönt som helst, fast var ganska kallt att stå och torka i underkläderna sen och att sitta blöt på bussen haha. Men nu blire dusch!
PEACE OUT!

fick Nikko Locastro's autograf. wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0