Just dont deny it, don't try and fight this and deal with it.

Jag är aptrött, sitter nu nyduschad och käkar smörgåsrån(HUR GOTT SOM HELST!). Det blir typ min middag haha. nää och, min halv lunch. Ska väl äta nå mer iallfall. sitter och funderar på hur varmt det kommer bli ikväll och om man kommer kunna ha shorts eller om man måste ha långbyxor eller nått. Ska som sagt jobba i entrén ikväll på discgolfen. Får se hur det kommer gå, har lyckats övertala mamma att hämta mig så jag slipper vänta 1 timme på bussen hem. Men jag kommer ändå komma dit typ en halvtimme tidigare. Menmen, nog om det. VAD FAN HÄNDE MED VÄDRET?!
PEACE OUT!

kom hem gumman, saknar dig redan ♥
hahahahhhahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0