ingen rubrik / Thess

Hejhej alla! Sitter här vid datorn hos HannaH. Ja, ni hörde hos HannaH. De är Thess här. HannaH hoppade just i duschen och jag sitter som sagt här. Hon bad mig att gästblogga så jag gör väl det. Idag har både jag och HannaH jobbat på Discgolfterminalen i Bergsbyn. Vi har för övrigt gjort de typ hela veckan! ;) Måste bara säga att alla personer där är huuuuuur trevliga som helst! Förutom en man som kommer från England.... han är läskig...
Efter att jag slutat jobba for jag hem för att duscha och fixa mig lite sen så for jag tillbaka till discgolfen för att vänta in middagen där. Det var nämligen så att alla spelare under tävlingen och alla jobbare fick en gratis tacobuffe och kladdkaka. MUMS! :D
Vi fick sen skjuts av Emil till HannaH! Tack Emil!! =) När HannaH är klar så ska vi gå på lång promenad. Ska sova hos HannaH i natt. =) Säger bara att vi har mkt att prata om! Så det är ju bra att vi har tid med de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0