I really want to belive in you this time and get to have right.

Är typ förvånad, lyckades ju somna igår innan tolv. Första gången på länge kan jag ju säga. Nu sitter jag här i köket i pyjamas och funderar på vad jag ska äta. Dessutom äre typ jätte kallt här inne, så jag gissar på att det kommer vara ganska så kallt ute också. Så idag blire nog långbyxor och tjocktröjja igen! Siter och fryser haha. Nä nu måste jag göra frukost. Och sen ska jag fixa naglarna sen blir det buss och jobb.
PEACE OUT!

jag var lite bättre på hoppa än dig linnea, nananananaaannaaaaa.!


Kommentarer
Postat av: Anonym

myt!!!

2010-07-23 @ 01:16:47
Postat av: HannaH

du kan va myt !

2010-07-23 @ 06:04:07
URL: http://hannahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0