Dry your tears baby, he isn't worth crying for.

Kom hem för ett tag sen. Gick jätte bra att jobba och Johanna som jag satt med i entrén var ju klippanjohanna! Hon är så sjukt härlig och jätte snäll och hon kom ihåg mig. Så vi har skrattat sjukt mycket idag och jag jobbade lite längre, var ju egentligen bara tänkt att jag skulle jobba till 10 men stannade där till typ kvart över 11 kanske. Nä men seriöst gick jätte bra och var kul! Och jag fick en hamburgare - awesome! för blev lite småhungrig haha. Nä men var roligt att träffa allt folk och trevigt att träffa grabbara + vivi och emelie och petra som jobbar där iår igen(hon jobbade med mej och thess förra året!) + hela jag luktar myggmedel, till och med i håret och mina naglar har bliiv blåa efter alla stämplar(typ sadface, fixade dem innan jag for... ), så blir att göra om dem inatt eller imorrn beroende på. ska nog se bones eller bleach nu.
PEACE OUT!

så där lagomt risig

så där fina var mina naglar innan, nu är det blått och svart överallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0