Children of the night, raise your fists high.

kom just hem från en toppenkväll! Jag och Thess for och spelade discgolf och där borta mötte vi linus och massa av hans kompisar så vi gick med dem och spelade. Sen så blev det att vi följde med dem tilll stan och vi drog ut på krogen. Alla drog till station och dem lyckades få med oss in också(det är 20 årsgräns, wihooo!) Mötte även Hanna och Ana där, hur mysigt som helst fast - alla killar dem såg mig med hotade dem med "att skära av kuken på" om dem inte skötte sig haha... typ bra raggningsteknik vafaan! Sen så blev det as mycket dans, hur kul som helst! Sitter här nu, jag är verkligen inte trött, men jag borde sova för imorrn blire att spela discgolf igen - förmodligen.
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0