A heart breaking isn't always as loud as a bomb exploding.. Sometimes it can be as quiet as a feather falling.. And the most painful thing is, no one really hears it, except you..

Har ingen aning om varför jag är uppe nu ! Jag gick och la mig igår efter att vi hade sett film, eller film och film, vi såg två hem till midgård avsnitt hahahahaha. Det är så typiskt våran familj att skratta åt det. Nä men seriöst, jag lyckades somna där vi hmm, va kan de ha varit typ vid halv 1 - 1 nån gång. Och har småvaknat hela tiden från kl 5 och nu kunde jag inte somna om igen... vafaan! Det är lov, jag vill sova. Jag vaknar inte ens så här tidigt när jag har skola. Men nu när jag ändå är vaken blire kanske följa mamma till Burträskmarknaden och få övningköra dit, beroende på hur länge hon har tänkt att stanna där... så ja vi får se haha. Nä ska nog se bones eller bleach nu.
PEACE OUT!
kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0