You're helpless now and you're about to fall, you wanna change yeah you want to remember it all.

skola idag, bara idrott kändes typ härligt. på idrotten hade vi fotboll och innebandy. Jag kan säga att jag suger i fotboll, det är inte kärlek på det! Men det är kärlek på innebandy.

Sitter och funderar över håret. vill klippa det, men vågar inte. eller det är ju så sjukt långt. och jag skulle typ se helt sär ut är jag rädd för... men ska fundera påre där lite till.

Ligger iallafall i sängen nu och gör inget värt, lyssnar på musik och ska läsa det nya naruto avsnittet. sen kanske checka lite tv eller spela massa spel på x-box

PEACE OUT

taggar sportlovet då vi ska ner till Uppsala och häla på syrran.
sen kanske dra ner till Stockholm också? huvudstaden ftw?

Kommentarer
Postat av: linnea

åååh lylle dej som ska till sthlm!!!

2010-02-25 @ 13:41:50
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0