How many special people change, how many lives are living strange.

Är sjukt trött, vill ba lägga mig och sova. Plus jag fryser!

GIck ändå hyffsat bra idag, gjorde inte allt för många fel faktiskt. Och jag glömde då aldrig köttet som tydligen är det vanligaste misstaget nybörjare gör. Så jag är rätt nöjd över mig själv. Och just nu sitter jag och "pluggar" Hamburgare. Dem har typ över 20 stycken som jag ska lära mig, så lycka till! Kan typ 3 stycken nu, men dem är sjukt lätta...

Och mitt hår luktar hamburgare och mina händer luktar också hamburgare.... så snart blire dusch, vil ba ha nått at äta först.

nus ka jag ner och tvätta!
PEACE OUT!



nöjda nu christer och anonym? Jag både ler och har inte photoshopat.

Kommentarer
Postat av: Christer

Haha :P ;)

Men du måste ju erkänna att du bli fin på bilder där du ler? ;)

2010-02-01 @ 21:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0