Jag tappade kraften som gjorde att jag kunde stå på benen, jag blev förstörd och har fortfarande inte blivit normal

Nä nu blir det sängen.
Är sjukt nervös inför svenska- muntliga nationella på fredag, fast har lyckats få en text som tog knappt 2 minuter att bli 5-5.30 min utan att skriva dit saker, eller asså jag bara improviserar och utvecklar mina meningar. Ingen som fattade det där säkert, typ inte ens jag fatta... men jag skyller på att jag är trött.
Sen så imorrn ska vi troligtvis hålla i en lektion för lärarna(snälla säg att dem kan!) om tankefällor, är typ nervös där också i och med att våran grupp har verkligen inte gjort ett bra arbete om man räknar med hur många lektioner vi har haft på oss. Menmen, nu ska jag sova iallafall.
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0