I know I wasn´t there, when you needed me the most. I know I didn´t care, I was afraid to get so close.

God Morgon!
Igår hade jag ju som sagt match, vi förlorade med 1-6 tror ja. Vi spelade ändå sjukt bra i början sen tappa vi massa... inte bra. ajja.

Sjukt trött idag, och sjukt nervös. För är som sagt på Max och praoar, och idag ska jag få gå fram i köket... asså dit fram där man gör maten, känns som om jag kommer klanta till allt och jag kommer känna mig sjukt mycket ivägen.
Nu ska jag börja ta fram några kläder jag kan ha idag, jag h¨ller på att frysa ihjäl, såre bli nog täxkisar sen när jag går ut!

cornelia kommer in  på mitt rum : " HannaH JAG DRÖMDE ATT JAG HADE SKÄGG, DET VAR JÄTTE HEMSKT!!!"
ahahhaha jag dog...

PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Christer

du leeer ^^

Fin bild :)

2010-02-01 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0