Don't leave me out here in the rain.

Igår så var jag med aljh, vi bestämde oss för att gå till bergsbyn via a-torp sen tillbaka genom stan, eller jag bestämde. Men de gills inte haha. Var skönt att gå, men man hade ont i fötterna efter att ha gått typ 2 mil. Sen så såg vi sniglar överallt också, helst sjukt! Sen så idag dirr efter skolan så cyklade jag till linnea,hjälpte henne med design, ba låg i sängen och pratade och såg film och åt jätte god middag där och bara tjollrade på. Sen så när jag for hem bestämde jag mig för att åka förbi thess, så jag fick prata lite med henne. Och de var också hur mysigt och trevligt som helst. Nu ska jag nog försöka somna till nå film eller nå.
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0