Jag är en vampyr, jag suger och spyr. Låt mig komma in jag vill bli din.

Nu var den är skoldagen avklarad. Och jag räknade just ut att det är 36 skoldagar kvar! max. Helt sjukt. Tiden har gått jättefort, känns som de va nyss jag började i 1an. Ajja, det spårade iallafall, jag och emma satt på rasten och körde chatroulette, det var förjävla roligt kan jag ta och tala om för er. Och vi lyckades få prata me svenska killar i våran ålder 3 gånger. Stor chans! ajja, nu ska jag nog se ett supernatural avsnitt sen får vi se vad kvällen bjuder på för mina andra planer blev förstörda.
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Zaneta

Jaha :) Men tror du är äldre :) nemen härligt med bara 36 skoldagar kvar ^^

2010-04-20 @ 19:08:57
URL: http://zanetaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0