I never need your sympathy cuz i got my own money and there ain't nothing you can do to me.

Har just kommit hem från bergsbyn där kvällen spenderades med att se tv, massage, prata och spela spel. Men jag måste säga det att när jag var på väg till bussen på väg hem,(fan vad konstigt de känns att säga att man är på väg hem från bergsbyn...), så började jag tänka jätte mycket på hur konstigt det kändes. Jag har typ inte gått runt i bergsbyn sen i somras då jag fortfarande bodde där. JAg har varit där, men då har jag blivit avsläpt och hämtad precis framanför huset... så ja det var en helt annan känsla att gå runt.
Måste säga att jag saknar det, sjukt mycket. det har ju sina fördelar att bo i stan, men bergsbyn var ändå mitt hem och där jag bodde, där jag alltid bott.
ajja nu ska jag tröstäta bullar för att jag inte bor i bergsbyn längre!
PEACE OUT!
bergsbyn♥

Kommentarer
Postat av: Christer

Fett drygt att ni inte bor i bergsbyn nu!!! Då kunde man ju bara gå till er istället för att behöva sätta sig på någon buss eller köra bil till er :/



P.S. Bergsbyn FTW!!! :D

2010-04-08 @ 20:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0