I know you've seen a lot of things in your life, i got you feeling like this can't be right but I won't hurt you.

Har nu gjort klart mitt träningprogram som vi hade i läxa idag för att få vara lediga nu på morgon. Lätt värt. Jag gjorde ett bålstabilitetsprogram, och jag hoppas verkligen att johan(lärare) inte väljer att köra dem där på idrotten! Då är jag körd, kommer aldrig orka... haha. Skulle kanske gjort nått som jag skulle orka... Näää men jag har träningsvärk i magen för att jag har bestämt mig att jag ska bygga upp magmusklerna skit mycket. Så ska göra magdödaren 50 gånger varannan dag typ. Började i söndagskväll, och har då gjort 150 stycken nu. haha. intressant att veta va?
PEACE OUT!

corrny

Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

sv: klart det är ;)

2010-04-01 @ 23:44:44
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0