I gotta break out 'Cause I can't stand it anymore, no more.

Köpte nya stora örhängen på stan idag, för dem jag fick från sugminanka har jag tappat bort. Sen så när vi kom hem hjälpte jag mamma att byta till sommardäck, och jag kunde inte annat än att tänka på pappa och att jag alltid fick hjälpa han när jag var liten. Det var varje gång så sprang jag ut och frågade om jag fick hjälpa till och så satte jag alltid på mig en blå mekaroverall och kände mig jättejättecool! Det var som min och pappas grejj, att byta däck tillsammans. Haha, va mycket minnen man har. Sen så for vi och handlade på coop och jag fick köra, blev inte så långt men ändå. Nu taggar jag på att Thess ska komma hit.
PEACE OUT!

kanske inte snyggaste bilden menmen, paps och gabbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0