Gästbloggare!

Emma här! Vad ska man skriva när man gästbloggar? Ska man skriva om sig själv och ens egen dag eller ska jag skriva om Hannah och hennes dag det är ju ändå hennes blogg, hmm svårt. Men eftersom jag och Hannah går i samma klass så har väl våran dag gått ut på samma sak så det går väl ihop i varandra. Men känner inte trycket för att prata om ens dag, låter lite utjattat.
Ett skämt

Det kommer en man och cyklar. En äldre dam frågar mannen på cykeln.
Damen - Hur är det?
Mannen - Jo det är väl bra.
Damen - nej det är det inte alls! Det rullar!
Okeej den där sög... Vi pröva den här ist. 

Mannen kom hem och körde upp på uppfarten. Hans fru kommer ut uppjagad och frågar.
- Vad har du gjort med bilen?? 
- Jag råkade köra på en neger. 
- Men varför har du massa kvistar och grenar i grillen på bilen? 
- Den jävel sprang in i skogen... 


Ja med dem fina historierna får jag väl avsluta mitt inlägg, ha det vackert! ;) 


xoxo www.emmagu.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0