Even rich men, brave by nature, taint the air, with words of apprehension and despair

skolan nu, om en halvtimme börjar Historian, och jag ser faktiskt fram emot den, historia tycker jag är intresant och typ roligt. OM de inte hade varit för våran förra SO-lärare hade typ SO varit ett av mina favvo ämnen.
ajja vi är iallafall 6 st från våran klass som har histoira: Jag, Jossan, Kajsa, Emma, Rasmus och Viktor. Så då är man iallafall ine ensam, som tur är.

Innebandy nu efterskolan med Hydrato, sen innebandy träning kl 7.
nu ska jag fortsätta lite på arbetet om Romantiken,
peace out!



just ja, bytt design igen för alla som inte upptäckt de, jag är inte förvånad! kommer säkert byta snart igen, vi får se hur länge den här stannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0