Don't 'face' reality, let it be the place from which you leap.

Nu äre precis en vecka kvar tills vi flyttar, känns faktiskt nästan lite overkligt, som om de itne alls är mitt liv utan jag tittar på en film. A movie moment , typ. !
Men det känns ändå på något sätt bra att få flutta in till stan, just efter viktoria bron mittemot campus, de är ju typ stan,elelr hur? Så blir ju jätte lätt till träningar och sånt. De är possitivt, men jag lämnar ju typ alla kompisar som bor här i bergsbyn. Kommer verkligen sakna de med att dra dit efterskolan och kunna gå hem typp mitt i natten för de tar 3 min att gå. 
Så de är faktiskt lite blandande känslor över flytten faktiskt. De jag tycker ska bli roligt är att få "fixa" rummet, och jag SKA ha en 120 cm säng!!! och många garderober, då är jag typ nöjd HAHA!nämen, jag hoppas att de kommer gå bra verkligen.

ajja, nu ska jag iallfall gå och vara social under middagen med familjen och marcus tjej är också här så med henne också.
peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0