You can't be without me, like I cant be without you.

Sitter här med min te kopp earl grey = MITT KNARK, kommer nog dricka ett par stycken innan jag far till skolan. Te måste ara bland det underbaraste som finns, otroligt gott och det hjälper ändå lite mot halsont.. Jag känen rmig itne pigg någonstans, men ska fara till skolan ändå och försöka iallafall. Ska typ prata med Frida om vad vi ska göra imorrn och fråga om jag kan göra det hemma, för jag känenr mig inte frisk nu, och tror det kommer bli sämre imorrn.....

ajja, nu ska jag äta lite och dricka mer te!

peace out!


btw. Så råkade mamma väcka mig imorse kl 6, har inte kunant somna om sen dess, är så sjukt snuvug.. TACk fÖR DET MAMMA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0